Programový produkt určený prodejcům a marketingovým pracovníkům, kteří potřebují zpracovávat data jak stávajících zákazníků, tak potencionálních. Program dává celkový přehled o kontaktech se zákazníky i o pracovním nasazení prodejců.
Je vybaven grafickým plánovačem marketingových úkolů. Má vlastní systém připomínání kontaktů, může však přenášet plánované kontakty do programu Microsoft Outlook a tím pádem i do mobilních telefonů.
Evidence zákazníků může být zadávána zápisem ručně, nebo přenosem ze stávajících evidencí zákazníků z dat programů AutoServis, AutoSalon a AutoBazar. Z těchto aplikací lze zjišťovat a převádět údaje o zákaznících, kteří si např. před třemi lety koupili vůz na leasing, nebo o zákaznících, kteří servis navštívili naposledy před rokem a přitom byly v servise více než 2x apod. V případě, že servis používá členění zakázek na typy, je možno vyhodnotit také poslední servisní prohlídku, emise apod.
K moderním metodám práce prodejního týmu patří aktivní obchodní marketing, kdy prodejci využívají notebooků při osobních jednáních se zákazníky. V tomto případě dokáže program Marketing synchronizovat data mezi notebookem a serverem.
Další moderní vymožeností programu je práce v pobočkovém režimu. Tento režim umožňuje elektronicky přenášet veškeré údaje o zákaznících mezi provozovnami, což má velký význam v případě regionálního rozdělení trhu mezi jednotlivá dealerství. Jedině tímto způsobem je možné se vyvarovat zbytečných kontaktů se zákazníky z více míst, což by jinak negativně působilo na image značky nebo firmy. Současně program Marketing umožňuje centralizovat data na jednom místě, čímž mohou být zabezpečovány hromadné marketingové akce.